Søk i denne bloggen

lørdag 29. oktober 2011

Ikke lett å velge portrett...

Her er noen av bildene fra fotograferingen med Tine Poppe. Hun er utrolig dyktig, utrolig søt og utrolig tålmodig (det er ingenting jeg synes er mer ubehagelig enn å stå/sitte/danse foran et kamera). Men med den søte redaktøren min fra Aschehoug (også ekstremt dyktig, også ubeskrivelig tååålmooodiig) på sidelinjen og småprating var det på ingen måte så skummelt eller kleint som jeg hadde trodd.

Jeg er så heldig - for Tine skal også lage omslaget til boken - og etter å ha sett hva annet hun har laget så klarer jeg nesten ikke å vente på resultatet.

(See for yourself!!!) 

Lucky me, lucky me, lucky me!!! Dette er så SPENNENDE! Plutselig er det litt mer "på ordentlig".

Nå gjenstår bare resten av innmaten, liksom. Og det er jo egentlig ikke så farlig hva som står der - så lenge den er fin utenpå, right?

Ett av disse bildene skal brukes som et såkalt "forfatterportrett" - og jeg vet ikke hvilket jeg liker best...

Jeg har - av hensyn til meg selv - ikke inkludert bilder der jeg "danser"/"vugger"/whatever...

Kjipt for deg. Bra for meg.

OK, da. Jeg danser litt på ett. Gjett hvilket?


 
Hvor danser jeg?

Og hvilket bilde liker du best?


All hjelp mottas med stor stor stor takk!

Fortsatt god helg og HAPPY HALLOWEEN!!!

36 kommentarer:

  1. Åååå fin! Det første tok nesten pusten fra meg.

    SvarSlett
  2. Det femte! Utrolig nydelig du er!!

    SvarSlett
  3. Herreguuud for noen fantastisk fine bilder!!! Jeg synes 2 og 6 er finest. Nydelig er du!

    SvarSlett
  4. Jeg synes alle bildene var fine, men bilde nummer 2 så veldig ekte ut og det er akkurat slik jeg ønsker at jeg kan smile en dag!

    SvarSlett
  5. Fineste Kristine <3 Fantastiske bilder av deg. Jeg tror du danser litt på første bildet. Og vet du hva? Du har en nydelig smil :D

    <3

    SvarSlett
  6. bilde nr 5 ovenifra var utrolig fint!!!

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte bilder, Kristine!! Skjønner at du gleder deg til hun skal lage omslaget også! Jeg likte alle sammen jeg! Og så var du veldig fin på håret! :)

    SvarSlett
  8. Jeg elsker bildet der du smiler. Og det øverste bildet. Og resten av bildene. Jeg liker deg Kristine. Du har en flink fotograf! Jeg gleder meg til boka. Du er fantastisk! don´t forget it! :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig vakre bilder av deg. Vanskelig å velge, men jeg likte bilde nr 2 og 5 best - du utrykker noe godt i de bildene :-)

    Vakre vene deg <3

    KLEM

    SvarSlett
  10. så sykt fine bilder! du er helt nyderlig :) likte alle veldig godt, men kanskje nr 1, 2 og 5 best :)

    SvarSlett
  11. Hei Kristine,
    Vil bare si at det du skriver er så ekte og troverdig...og at du er en vakker person , bildene av deg er nydelige. Lykke til med boken!
    Hilsen en som jobbber seg ut av AN, og som kjenner seg så altfor godt igjen i det du skriver

    SvarSlett
  12. Alle sammen:

    TUSEN takk for hjelpen - MUCH appreciated. Selvom dere ikke er helt enige, da :o)

    Tusen, tusen takk for fine ord! Hvis dere bare visste hvor mye det betyr for meg...

    Dere er helt nydelige, alle sammen!


    Alexandra:

    Ja, det føles fantastisk å endelig kunne smile med øynene, og ikke bare munnen.
    Det vil du også gjøre en dag! Hang in there! <3


    Anonym:

    Tusen takk. Ordene dine betyr mye for meg. Jeg er glad du sier at du jobber deg UT AV anoreksien - hold ut!
    (Det var lenge mitt motto: Hold ut, det blir bedre, hold ut, det blir lettere, hold ut, hold ut, hold ut).
    Det er en ubeskrivelig frustrerende prosess. Men når du ENDELIG kjenner litt forventning, litt glede, når du får tilbake konsentrasjonen, når du ikke bare er redd, når ro erstatter det intense jaget - da blir det lettere. Så igjen: hold ut.

    Lykke til, søte deg. Og tusen, tusen takk for nydelig kommentar! <3<3<3

    SvarSlett
  13. Du er lekker, så alle bildene ville definitivt være gode valg! (og jeg mener det!!).
    Skulle jeg velge ut noen, må det være nr 2 og 5. Fordi du smiler så ekte, og får meg til å smile også.

    Heia deg!

    SvarSlett
  14. danser på bilde nr 1?
    ELSKER bilde nr 2!For du har et kjempeflott smil!Da glinser øynene dine!

    SvarSlett
  15. Hei! Så utrolig mange fine bilder, du er jo superfotogen jo!! Likte godt at alle var så forskjellige (du danser seff på nr. 1;), det viser mange "ansikter", mange sinnstemninger. Som forfatterportrett heller jeg mot det siste, det synes jeg er veldig "subtilt" vakkert, tøft og interessant. Nr. 2 er strålende - du stråler:)) Hm, det blir ikke lett å velge, her må du kjenne på magefølelsen din:) Lykke til!
    Klem fra *C*

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder alle sammen, av en nydelig jente! Dette kan umulig ha vært veldig vanskelig jobb for fotografen... 2, 5 og 7 er mine favoritter!

    SvarSlett
  17. Flotte bilder! Glad det ikke er jeg som må velge ;)
    Jeg tror du danser på ilde nr.1

    SvarSlett
  18. JAAA - jeg danser på bilde nummer 1 - prøver tydelig å skjule et av mine "flaue" smil. Jeg tror muligens jeg også gynger litt i takt til min egen versjon av rytme på nummer 4 - igjen ikke et vanlig uttrykk for meg.

    Tusen takk for så fantastiske tilbakemeldinger - jeg lener litt mot nummer 2, nummer 7 og nummer 5. I think...

    Tusen takk!!!

    SvarSlett
  19. Bilde n 2 og det iste <3 NYDELIGE

    Men så er du en nydelig jente, eller kanskje jeg skal si dame, og du tar deg bra ut på fotografier. Men forstår at det er vanskelig å velge.

    SvarSlett
  20. Herregud så vakker du er!!! alle bildene var fantastiske, men nr 2 og 5 utstrålte noe spesielt i mine øyne :)))

    SvarSlett
  21. Fantastiske bilder! Synes bilde 2,6 & 7 var enestående bilder som jeg kan se for meg på fosiden av en bok.
    Dansende deg kunne man kanskje se på bilde nr. 2 ;)

    Lykke til videre vakkra! :*

    Love u

    SvarSlett
  22. hei søta :) jeg synes bilde nr 3, for der ser du litt mystisk ut, som gjemmer deg bak håret, og titter fram allikevel <3
    Men alle bildene er vakre, akkurat sånn som deg !!
    Klemz

    SvarSlett
  23. Jeg tror du danser på det første =) Og det andre var utrolig fint, min favoritt! Du har et nydelig smil!

    SvarSlett
  24. Så fin du er! Hehe, rart å føle sånn "omsorg" eller hva jeg skal kalle det, for en fremmed. For du føles ikke lenger som en fremmed for meg, det betyr mye for meg at du har det bra. Og det ser det virkelig ut som at du har det på bilde nr 2. Ekte glad, man kan ikke fake det. Heldigvis.

    Stor klem fra Sara

    SvarSlett
  25. Nydelige bilder, Kristine!! Du har et fantastisk flott smil:) -så det likte jeg best!

    SvarSlett
  26. Dere er SÅ gode - TUSEN takk :o)

    Da lener vi aller mest mot nummer to, da kanskje?

    SvarSlett
  27. Så fantastiske bilder! :-) Det er vanskelig å velge skjønner jeg, de er jo så fine alle sammen! :-) Du får si du vil ha alle, da får hun i alle fall en reel utfordring fordi alle er så fine <3 ;) Jeg tror du danser på det første <3

    SvarSlett
  28. Jeg liker fortsatt utebildet på det forrige innlegget best ;c)

    SvarSlett
  29. Du er veldig vakker, Kristine! Nydelige bilder alle sammen, likte spessielt godt nr 5 hvor vi får se hele fjeset ditt... Du trenger ikke gjemme deg bak håret ditt :)

    SvarSlett
  30. Nr 2! Det er fantastisk fint! :D Veldig ekte, og jeg tror det forteller veldig mye om deg og dit du har kommet deg :)

    SvarSlett
  31. Tusen takk, Anonym! Det var fine ord :o)

    SvarSlett
  32. Herregud, du er vel fin, du Kristine!! Alle bildene er fantastiske, men jeg liker smilet ditt, og bilde nr. to gjør meg så glad, så jeg synes du skal velge det :) Men det blir bra uansett, når det er bilder av sånn en skjønn person!

    SvarSlett
  33. Martine:

    Å, tusen takk, du er nydelig!!! Det ble nummer to :o)

    SvarSlett
  34. Så fine bilder av deg, Kristine :-)

    Linn.

    SvarSlett