Søk i denne bloggen

onsdag 25. juli 2012

Lots of fun in the sun

En miniupdate fra Denver!

Vi har endelig fått flyttelasset og etter 8 uker i koffert var det MILDT sagt deilig. Det er ikke lenger ekko i leiligheten, jeg har mer enn to bukser å velge i, jeg kan kokkelere uten å bruke micro'n og best av alt?

Vi sover ikke lenger på denne:

Luksus-versjon eller ikke - jeg følte meg ikke mye beautiful da jeg våknet fra beauty-sleepen.

Denver er egentlig alt jeg håpet på - og utrolig mye mer. 

Maten her er ubeskrivelig god, menneskene er fantastisk hyggelige og avslappede, hiking i fjellene er kjempedeilig, utsikten fra leiligheten er utrolig - skyskrapere i en retning og fjell i en annen!
Det er så mye som skjer her - pub-crawls, grillfester, vinfestivaler, bursdagsfeiringer, impro-teater - og det er gøy :-)

Vi har kjøpt verdens GODESTE bil, en Subaru. Og for ikke å glemme stakkars Bear som ble solgt i Dublin (jeg savner ham og får vondt i magen hver gang jeg tenker på ham), har vi døpt henne (dette er en jente, ja) for SuBear.

Holder fortsatt på å lære meg den nye telefonen min (Samsung, ikke iPhone, uvant), men skal legge ut noen bilder av utsikt, fjell, bil, muligens meg selv når jeg utvikler nok intelligens/tålmodighet til å sette meg inn i det.

Jeg har allerede gjort et intervju med HENNE (august-utgaven). Og snart er boken ferdig trykket!

Jeg reiser til Oslo i slutten av august i forbindelse med lanseringen (litt på etterskudd blir det vel, for den kommer i butikkene 15. august!) - blir litt skummelt, veldig spennende og sikkert også en lettelse. Skal bli fint å lukke bokkapittelet - og fokusere på alt annet enn spiseforstyrrelsen!  


Håper du har en kjempefin sommer!

Det har jeg... :-)

8 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til 15. august!
    Boka di ligger "på overvåkning" på adlibris.com, så med én gang den legges ut for salg bestilles den til postkassa mi :)

    Når kommer august-utgaven av Henne ut? Er det den som kom 20. juli og som det står "juli/august" på?

    Det står virkelig respekt av den jobben du har gjort for å komme deg ut av spiseforstyrrelsen. Jeg beundrer deg for det!

    Klemmer fra Anneli

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anneli, det setter jeg stor pris på. Det har vært en tøff kamp - men det føles så ubeskrivelig deilig å være på rett vei :-)

      Jeg tror Henne kommer omtrent 15. august - og da er det sikker "august/september"-utgaven, tipper jeg :-)

      Tusen takk for at du vil kjøpe boken min! Jeg håper du liker den (til tross for at det føles feil å bruke ordet "like"...)

      <3 takk for så hyggelig kommentar og riktig god sommer til deg!!!

      Slett
  2. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyy :D
    Blir alltid så glad når jeg ser at du har oppdatert. Da er du den første på lista på bloglovin som jeg går inn på :D Hoho. Godt å høre at livet i Denver er så bra. En skikkelig helomvending jo. Blir det jobbings på deg der eller?
    Jeg har fjellutsikt jeg også, men tviler på at den er lik din, haha.

    Tenk da, boka er snart ute for salg! Tiden har gått fort egentlig...3 uker igjen sånn ca. Jeg tror det blir veldig bra ;)
    Kos deg så masse videre, ser fram til bilder og ny update snart!

    <3 <3 <3 <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, takk for det, gode Laila!
      Utifra bildene du legger ut på FB er fjellene/naturen hos deg pretty amazing :-)

      Helomvending indeed - fra eremitt til... ganske så sosial! Har ikke vært så mye ute på mange, mange år. Det er utrolig gøy!!!

      Håper du har en fin sommer, Laila. (Du drømmer i det minste actionfylt...?)
      Tenker så ofte på deg og håper så innmari du har det bra :-)

      Slett
  3. Herlig lesning! Så godt at du trives på den nye plassen, hadde jo ikke vært så greit hvis ikke. Gleder meg til å se bilder av hvordan du har det! Og, gratulerer med ny bil! Jeg er veldig spent på boken din og jeg skal løpe til butikken når den er kommet ut! Jeg tror den blir fantastisk bra! Jeg har en god sommer og fint at du også har det! Ha en god helg også :) Stooor klem <33

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det hadde vært veldig kjedelig... :-) Føler livskvaliteten min har mangedoblet seg etter at jeg flyttet fra Dublin - forsåvidt et fantastisk sted, men jeg levde litt for isolert der og hadde en del destruktive vaner som var så innøvde at jeg ikke engang registrerte dem før jeg flyttet derfra :-)
      Så langt føles USA veldig positivt og "riktig"!

      Er så glad for å høre at du har det bra, Marthe! Virkelig :-) Følger jo litt med, da, og ser at du koser deg i ny jobb osv (får bare ikke kommentert...). I LIKE IT! Det gjør meg glad!!!

      Nyt sommeren videre, nydelige deg!!!! Og takk for at du stakk innom her :-)

      Slett
  4. Åh det var mye fint å lese! :) Gleder meg til du begynner å blogge igjen (det er planen, er det ikke?), savner å "høre" fra deg!

    SvarSlett
  5. Haha! SuBear! Awesome! Har en subaru selv og har lurt på om jeg skulle kalle den for noe. Nå har jo du tatt SuBear så får nesten tenke på noe annet da! :) Hihi!

    USA høres fantastisk ut. Har tenkt på tanken selv men jeg er alene og kanskje litt for redd for å flytte dit. Økonomien der, får man jobb osv osv. Utrolig tøft. :)

    SvarSlett